هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به صورت آنلاین و مکتوب در گیلان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره از سلسله برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به صورت آنلاین یا مکتوب در حال برگزاری است.

زهرا بدن آرا با اشاره به اینکه این جشنواره از 20 فروردین ماه آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد، افزود: هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در 3 رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شده است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند یا با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی کشور و یا استان به نشانی www.iranpl.ir  و www.gilanpl.ir نسبت به شرکت در این جشنواره اقدام و یا برای شرکت به صورت مکتوب به 103 کتابخانه عمومی شهری و روستایی استان مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره امسال با معرفی 6 کتاب در حال برگزاری است، اعلام کرد: هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به صورت فردی و خانوادگی در حال اجرا است.

زهرا بدن آرا افزود: کتاب "10قصه از امام رضا (ع)" برای کودکان، کتاب "ماه غریب من" برای رده سنی نوجوان و کتاب های مهارت های زندگی سیره نبوی، امام رضا (ع) و زندگینامه آن حضرت، بانوی ملکوت و شاه چلچراغ ویژه گروه سنی بزرگسال است.

وی با بیان اینکه به 313 نفر از شرکت کنندگان برتر این جشنواره ملی جوایزی بین یک میلیون تا 15 میلیون ریال اعطا خواهد شد، تصریح کرد: پارسال 19 هزار گیلانی دراین جشنواره ملی شرکت کردند.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.