رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: زمینی برای ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی جانباران و توان یابان در همدان در نظر گرفته شده که با کمک دیگر ارگانها ساخته می‌شود.

ساخت یک مجموعه ورزشی ویژه جانباران و توان یابان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا غلامی خجسته در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان افزود: چنانچه استانداری همدان اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان و توان یابان به شهرداری پرداخت کند در این حوزه بهتر عمل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در راستای توانمندسازی جانبازان و توان یابان مسئولان در حوزه فعالیت خود وظیفه خدمت رسانی دارند و باید هر سازمان و یا ارگان مرتبطی به سهم خود اعتباری را برای این امر اختصاص دهد.

خجسته گفت: شورا و شهرداری همدان زمین مناسبی را در شهرک مدرس برای احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانباران و توان یابان در نظر گرفته تا با کمک دیگر ارگانها ساخته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه طی ۵.۵ سال گذشته اقدامات بسیاری در بخش فرهنگی توسط شورا و شهرداری صورت گرفته است، افزود: ساخت فرهنگسراها از جمله این اقدامات موثر است.

خجسته یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته شهرداری همدان در حوزه سخت افزاری پروژه های فرهنگی رتبه نخست را در سطح کشور دارد.

رئیس شورای اسلامی استان و عضو شورای شهر همدان نیز در این جلسه اضافه کرد: در حوزه توانمندسازی جانبازان و توان یابان نیاز به اطلاعات مناسب برای خدمت رسانی بهتر به این قشر است و تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط در این راستا وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار