پیشکسوت بسکتبال کشورمان، ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت این رشته ایجاد برخی تغییرات را الزامی دانست.

میرزا آقا بیک : حال بسکتبال خوب نیست و نیاز به تغییر جدی احساس می شودحسن میرزا آقابیک پیشکسوت بسکتبال کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در مورد  مراسمی که برای بزرگداشت وی در نظر گرفته شده بود گفت: 

پیشکسوت های بسکتبال با کمک ایلیاوی که استاد بنده بود این مراسم را برگزار کردند تا کمی خستگی را از ما دور کنند . امیدوارم توانسته باشم در 30 سال گذشته نزد بزرگان درسم را پس داده باشم و به مردم کشورم خدمت کرده باشم. 

وی افزود : خوشحالم که توانستم سالم خدمت کنم و درگیر بسیاری از مسائل که امروز وجود دارد نشوم  . همچنین به سالم بودن کارم و این که توانستم افتخار خودم و خانواده ام باشم افتخار می کنم و از این مسئله بسیار خوشحالم . 

پیشکسوت بسکتبال کشورمان درباره حال روز این روز های بسکتبال گفت : 

به طور کلی حال بسکتبال خوب نیست و نیاز به تغییر جدی دارد . من عاشق بسکتبال هستم و دائم دنبال انتقاد نیستم . ما آدم های بزرگی را در همین مراسم داریم که هر کدام با توانایی های خود می توانند کمک زیادی به این رشته داشته باشند .اما همه در حاشیه هستتند و مشحون تنها از تعدادی از این افراد استفاده می کنند . امیدوارم در این مدت زمانی که باقی مانده است از همه پتانسیل ها استفاده شود تا نتایج خوبی به دست بیاید. 

میرزاآقابیک در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهترین بازیکن بسکتبال کیست عنوان کرد : همه بازیکنان که در تیم ملی بازی می کنند بهترین هستند اما می توان گفت لژیونر های ما مانند کامرانی ، نیکخواه ، حدادی و کاظمی بازیکنان خوبی هستند که توانستند در این مدت کمک زیادی به این رشته داشته باشند.

وی در پایان  گفت : باید در سیستم چرخش وجود داشته باشد . متاسفانه ما در برخی بخش ها با قحط الرجال روبرو هستیم . ما هم اکنون می توانیم از بازیکنان خوبمان برای ساخت نسل طلایی در بخش پایه استفاده کنیم تا در آینده درگیر برخی مسائل نشویم. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار