برترین های جشنواره سراسری تئاتر تیرنگ معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر محمودی برنتی دبیر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ گفت: هیئت داوران،متشکل از صادق عاشور پور، جلیل فرجاد و کورش زارعی نتیجه نهایی را به شرح ذیل اعلام کرد:

هیئت داوران در بخش اجراهای پژوهشی، بخش پژوهش، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به «سید فریدون احمدی» برای پژوهش «آواهای محلی کردستان» تقدیم کرد و لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره، به خانم «بهناز دوستی» برای پژوهش «نقش زنان در فرهنگ مازندران» اعطا شد.

در بخش اجرا، هیئت داوران ، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «خانم هیام احمدی و فرامرز غلامیان» برای اجرای نمایش «نی مه» از بوشهر تقدیر کردند و لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به برگزیده این بخش «بهناز دوستی» برای «نقش زنان در فرهنگ مازندران» اعطا کرد، همچنین هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از دو بازیگر خردسال «حسن خدمتی» و «علی مقدسی» برای بازی در نمایش‌های «یاشیل» و «خروج مختار» تقدیر کرد.

اعلام معرفی برترین های جشنواره سراسری تئاتر تیرنگ

در بخش آیین‌های عاشورایی؛ بخش فضا سازی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «مهدی دریایی» برای فضا سازی نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» تقدیم شد.

هیئت داوران تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را به برگزیده این بخش «سید مهرداد کاووسی حسینی» برای نمایش «آش باران» اهدا کرد.

در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به «محمد علی نقدی» برای نمایش «تمنای باران» از گیلان اهدا و تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر به برگزیده این بخش «قاسم برز آبادی» و «سید علی حسینی» برای نمایش‌های «مجلس نامه امیر کبیر» و «خروج مختار» از قم اعطا شد.

در بخش متن و ایده، هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی از «کریم مقدسی» برای نمایش «خروج مختار» از قم تقدیر کرد و جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر به «مهدی دریایی» برای نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» از استان مرکزی رسید.

در بخش بازیگری زن، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «صالحه اسدی» برای نمایش «آش باران» تقدیر شد اما هیئت داوران در این بخش هیچکدام از آثار را شایسته مقام برگزیده ندانست.

اعلام معرفی برترین های جشنواره سراسری تئاتر تیرنگ

همچنین در بخش بازیگری مرد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «سید مهردادکاووسی حسینی» برای نمایش «آش باران» از همدان تعلق گرفت و جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به «محمد صمدیان» برای نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» از استان مرکزی و «کریم مقدسی» برای نمایش «خروج مختار» از قم تقدیم و به برگزیده این بخش «مهدی دریایی» تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر به برای نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» اهدا شد.

در بخش کارگردانی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «سید مهردادکاووسی حسینی» برای نمایش «آش باران» از همدان رسید و مهدی دریایی» برای نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» به عنوان برگزیده معرفی شد.

در بخش فضا سازی نمایش های خیابانی آیینی، هیئت داوران با لوح تقدیر و جایزه نقدی از مهدی صالح یار» برای نمایش «یاشیل» از آذربایجان شرقی تقدیر کرد و تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر این بخش به «ارسلان مهدوی» برای نمایش «شوره سما» از مازندران رسید.

در بخش موسیقی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «محمد یوسفی»«محمد رضا کریم پور» و «علی عزتی» برای نمایش «آق قویون قره قویون» تقدیم شد و هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره از «حسین جهانی نسب» و «ارسلان مهدوی» برای نمایش «شور سما» از مازندران به عنوان برگزیده این بخش تقدیر کرد.

در بخش ایده و متن، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به «محسن اردشیر» برای نمایش «تندیس‌های شهر من» از مازندران اهدا شد و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به «ارسلان مهدوی» برای نمایش «شور سما» از مازندران به عنوان برگزیده رسید.

در بخش بازیگری زن با اهدای لوح تقدیرو جایزه نقدی از «الناز شعبانی» و «مریم سبک رو» برای نمایش «تندیس‌های شهر من» از مازندران تقدیر شد و هیئت داوران در این بخش هیچکدام از آثار را شایسته مقام برگزیده ندانست.

در بخش بازیگری مرد، با اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر از «مصطفی آذری» برای بازی در نمایش «آق قویون قره قویون» از آذربایجان شرقی تقدیر شد و جایزه برگزیده شامل تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر به «مرتضی اسدی مرام» برای بازی در نمایش «زیارت» از کرمانشاه رسید.

اعلام معرفی برترین های جشنواره سراسری تئاتر تیرنگ

در بخش کارگردانی، هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «مهدی صالح یار» برای نمایش «یاشیل» از آذربایجان شرقی تقدیر کرد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به «ارسلان مهدوی» برای نمایش «شور ه سما» رسید.

گفتنی است، هیئت داوران در بخش آیین‌های عاشورایی، نمایش «مجلس نامه امیر کبیر» و در بخش خیابانی آیینی، نمایش «شور سما» را به عنوان نمایش‌های برگزیده چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ به بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره معرفی کرد.

همچنین با نظر هیئت داوران نمایش «نقش زنان در فرهنگ مازندران » به کارگردانی بهناز دوستی، به بخش جنبی جشنواره تئاتر سوره راه یافت.

شایان ذکر آنکه ، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ به همت واحد نمایش حوزه هنری مازندران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و حمایت مالی شهرداری ساری برگزار شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.