فرماندار کاشان گفت: در راستای ایجاد اشتغال، دو هزار و 100 نفر در سال گذشته به بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان افزوده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا مومنیان امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار کرد: این مقدار نیروی کار در 530 کارگاه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: دولت فقط متولی اقتصاد مقاومتی نیست بلکه باید همه برای مقاومتی کردن اقتصاد و همچنین ایجاد کار و اشتغال در کشور تلاش کنند.

معاون استاندار اصفهان، گزارش دولتمردان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: هدف های اقتصادی مقاومتی در دولت محقق شده ولی تا هدف های عالیه فاصله دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از یاس و نامیدی در مردم، تصریح کرد: نمی توان امید را از مردم گرفت و کارهای انجام شده را انکار کرد.

مومنیان همچنین با تاکید بر بهره گیری از شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد اشتغال، یادآورشد: باید به همت این شرکت ها کارها را علمی پیش ببریم و از نیروی متختصص استفاده کنیم.

وی با انتقاد از جهادی کارکردن برخی مدیران و مسئولان، تصریح کرد: جهادی کار کردن مدیران باید مبتنی بر برنامه دار شدن کارها ، باشد.

وی یکی از تنگناهای مهم دولت یازدهم را کمبود منابع مالی بیان کرد و گفت: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری در دولت تدبیر و امید، رونق اقتصادی فراوانی در همه بخش ها صورت گرفته است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.