رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت:همزمان با عید مبعث مراسم گرامیداشت ۷۰ سال فعالیت قرآنی آیت الله سید علی اکبر قریشی در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛یعقوب پوراسد عصر امروز در نشست خبری که در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد،گفت:این مراسم با هدف تجلیل از ۷۰ سال خدمات قرآنی و ده‌ها سال مبارزات انقلابی و تکریم سال‌ها مجاهدت آیت الله قریشی در چهار دهه انقلاب اسلامی برگزار می شود.
 
وی افزود:مراسم بزرگداشت ایشان از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در روز ششم اردیبهشت و در سالن امام علی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه ادامه داد: از مسولان ارشد استانی و  شخصیت‌های کشوری و علمای شناخته شده حوزه و دانشگاه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

وی تصریح کرد: برجسته سازی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آیت‌الله قریشی در کنار معرفی جامع فعالیت‌های قرآنی این شخصیت از دیگر برنامه‌های آئین تجلیل از نماینده ادوار و کنونی مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است.

پوراسد خاطر نشان کرد:در این مراسم  فیلم مستند شخصیتی آیت الله سیدعلی اکبر قریشی که مشتمل بر معرفی وجوه و ابعاد مختلف زندگی این عالم قرآنی است به نمایش در می‌آید.

وی گفت:برای شناساندن مفاخر علمی و مذهبی و فرهنگی استان از عموم مردم دعوت می کنیم که در این مراسم حضور داشته باشند تا مراسم پر شکوه تری را برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت:با هماهنگی اداره پست در این مراسم  از تمبر یادبود آیت الله قریشی رو نمایی خواهد شد.  
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.