آریان محمدی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان با 5 پیروزی و یک شکست عنوان نایب قهرمانی تورنمنت آزاد قزاقستان را بدست آورد.

آریان محمدی به مدال نقره رسید به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو، دومين روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (يكشنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز شد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.
 
محمدی ابتدا «آست ابدراخیمو» از قزاقستان را 23 بر 14 برد، سپس «الماس موکامانو» دیگر نماینده قزاق را 15 بر 3 شکست داد، در مبارزه سوم خود مقابل «نوبرت عبدسیک» قزاقستان 19 بر 9 پیروز شد. او در ادامه «ابجلیل مناپ» از قزاقستان را (22 بر صفر) از پیش رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی نمود.
 
در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل «چائرول آدزان» تکواندوکار اندونزی 26 بر 6 به برتری رسید اما در فینال مسابقات به مصاف مهدی یوسفی دیگر نماینده کشورمان در این وزن رفت و نتیجه را 15 بر 13 واگذارنمود بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
 
هدايت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی مي‌باشد.
 
گفتني است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار