با اجرای طرح بازديد و نظارت پليس بر واحد های صنفی 43 واحد صنفی متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات مربوطه در شهر اصفهان شناسائی و پملپ شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "اكبر عاصمي" رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان،  اظهار داشت:در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس طي 11 روز به اجرا گذاشته شد شد.

وي افزود : در همين راستا ماموران از هزار و 672 واحد صنفي بازديد به عمل آوردند كه در جريان اين طرح تعداد 43 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه شناسائي و پلمپ شدند.

اين مقام مسئول همچنين از صدور اخطاريه پلمپ براي 66 واحد صنفي ديگر خبر داد و گفت: در صورت عدم رعايت مقررات مربوطه توسط اين واحدها در موعد تعيين شده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با تقدير و تشكر از همكاري و تعامل متصديان صنوف با كارشناسان اين پليس اظهار داشت: انجام اين گونه طرح ها و برنامه هاي كنترلي و نظارتي باعث امنيت و سلامت بيشتر در بين اصناف و اعتماد بيشتر مردم به آنان كمك خواهد كرد.

اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي واحدهاي صنفي، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.