اصفهان؛

شناسایی بیش از چهار هزار واحد صنفی جدید در کاشان

در سه ماه اول امسال چهار هزارو ۷۳۰ واحد صنفی جدید در کاشان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

مسئول اصناف منطقه یک شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه ماهه ابتدای امسال ۴ هزار و ۷۳۰ واحد صنفی جدید در منطقه یک این شهر شناسایی شده و شناسایی صنوف کل شهر کاشان با همکاری و تعامل اتاق اصناف کاشان و اتحادیه های صنفی برای صدور پروانه کسب در دست بررسی قرار گرفته است.

رضا فروهر با اشاره به اینکه فعالیت‌ و محاسبه‌های عوارض به صورت الکترونیکی، سیستمی و با فرمول مصوب قانونی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: نشست‌های متعدد کمیته درجه‌بندی صنوف شهر با هماهنگی درآمد ستاد مرکزی شهرداری برای جلوگیری از تضییع حقوق صاحبان کسب و کار و یکپارچه سازی اصناف و نیز وصول عوارض طبق مقررات و ضوابط قانونی نیز صورت گرفته است.

مسئول اصناف منطقه یک شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه هر سال یکبار برای همه اصناف شهر فیش جمعی صادر و تحویل مودیان می شود، افزود: برای عوارض صنفی معوق ۹۸ پیش آگهی و اخطار صادر شده است و در صورت بی توجهی و عدم پرداخت بدهی معوقه، پرونده کمیسیون ماده ۷۷ تشکیل شده و دعوتنامه برای واحد صنفی متخلف ارسال می شود و نهایتا جهت صدور رای نهایی با حضور نماینده دادستان، نماینده فرمانداری و نماینده شورای اسلامی شهر اقدامات نهایی صورت می پذیرد.

وی افزود: به طور متوسط روزانه حدود ۳۰ نفر از صاحبان اصناف مناطق کاشان به این واحد مراجعه می کنند که درصد قابل توجهی از مراجعان با رضایت از عملکرد مثبت شهرداری در تمامی مناطق شهری و اجرای پروژه های متعدد در شهر کاشان نسبت به پرداخت عوارض صنفی خود به صورت داوطلبانه اقدام می‌کنند.

فروهر با بیان این اینکه عوارض صنفی اصناف واقع در منطقه یک از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: ۳۵ درصد اصناف شهر که بالغ بر هفت هزار واحد صنفی است در منطقه یک واقع شده است.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار