رئيس هيأت هندبال استان اصفهان گفت: در 4 روز رقابت، تعداد 57 مسابقه در قسمت آقایان و 33 مسابقه در بخش بانوان انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در اختتامیه مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از روز 2 اردیبهشت‌ماه آغاز شد و در این مسابقات 34 تیم حضور داشتند.

وی افزود: 18 تیم در قسمت آقایان شرکت کردند که از این 18 تیم 12 تیم بزرگسال و 6 تیم نونهال بودند، 16 تیم هم در قسمت بانوان حضور داشتند که 9 تیم بزرگسال و 7 تیم نونهال بودند.

رئیس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: در طی 4 روز رقابت، تعداد 57 مسابقه در قسمت آقایان و 33 مسابقه در بخش بانوان انجام شد که تیم‌های چهارمحال و بختیاری، دشتستان بوشهر، مازندران و گیلان در قسمت آقایان و تیم‌های همدان، فارس و بوشهر در بخش بانوان به صورت مهمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

افتخاری ادامه داد: سطح کیفی مسابقات خوب بود و باید از مدیریت سازمان ورزش شهرداری اصفهان، برگزار‌کنندگان مسابقات و باشگاه‌هایی که در این مسابقات شرکت کردند تشکر کنم، هم‌چنین باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن برای این رقابت‌ها همکاری‌هایی را داشتند، که با همکاری هم توانستیم مسابقات را به پیش ببریم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار