بانوان نقش تعیین کننده ای در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند.

نقش تعیین کننده بانوان در ترویج سبک زندگی اسلامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت : بانوان نقش تعیین کننده ای در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند و اگر زنان جامعه به ویژه کسانی که در مقام مادر و همسر هستند در امور مرتبط با خانه و خانواده کوتاهی کنند جامعه از سبک زندگی اسلامی دور می شود.

آیت الله ناصری افزود : بانوان حوزوی و طلاب و کادر آموزشی به ویژه اساتید باید با آشنایی با نحوه ارتباط صحیح با اعضای خانواده از جمله فرزندان و همسر به عنوان الگو در جامعه مطرح  شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور به حضور بیش از 140 هزار بانوی حوزوی در سراسر کشور اشاره کردو از آموزش ۵ هزار بانوی حوزوی با موضوع سبک زندگی رضوی خبر داد.

 حجه الاسلام والمسلمین اسکندری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران  کشور با یادآوری وظایف معاونت های فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور در زمینه های اخلاقی، ترویجی، تبلیغی و تربیتی افزود: طلاب ما باید دارای تعادل تربیتی باشند و لازم است زوایای این تعادل تربیتی بیان شود.

در مراسمی از اساتید برتر حوزه  علمیه خواهران در حوزه ی آموزش ,انجمن های علمی , فضای مجازی ونفرات برتر مسابقات مسیر مطالعاتی پاییز 95 با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 دراستان یزد300استاد طلبه خواهر در 22مدرسه علمیه خواهران فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.