امام جمعه یزد گفت: طلاب مدارس علمیه با حضور در واحد های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی با ارائه آموزش های مناسب از طریق دوره‌های مشاوره نقش مهمی در تحقق وظایف خطیر تعلیم و تربیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از مشکلاتی که الان در جامعه مشاهده می‌شود نا آگاهی افراد بخصوص در میان جوانان و دانش آموزان در مسائل مختلف است.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود:  اگر آموزش ها بر حسب نیاز و شرایط توسط طلاب در مدارس به دانش آموزان ارائه شود قطعا آنها به هیچ عنوان به طرف گناه و مسائل نامناسب نمی‌روند.

 آیت‌الله ناصری گفت: حوزه های علمیه باید با برنامه ریزی و هماهنگی بر حسب نیاز کنونی جامعه و تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی خیلی جدی برای ارائه مشاوره‌های لازم و زیر پوشش قرار دادن نسل جوان اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با برنامه‌های تربیتی و آموزشی در برهه کنونی که تهدید نرم دشمنان نسل جوان را سپر حملات خود قرار داده خیلی جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

امام جمعه یزد گفت:باید از وجود طلاب حوزه های علمیه برای ارتقای مسائل دینی دانش آموزان در سطح واحد های آموزشی استفاده شود.

ناصری همچنین به نقش بانوان در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و از تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته قدردانی کرد.


در استان یزد 20 حوزه علمیه با سه هزار طلبه وجود دارد و 200 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در یزد و مناطق تابعه استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.