مدیر کل توسعه منابع انسانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش تعهدات خیرین برای مدرسه سازی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهره چی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: امروز در شش استان کشور جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شد و پیش بینی می شود بیش از هزار میلیارد تومان تعهدات خیرین در سال جاری باشد.

وی افزود: با پرداخت این مبلغ شاهد افزایش 100 میلیارد تومانی تعهد خیرین برای امر مدرسه سازی در سالجاری خواهیم بود.

مهره چی ادامه داد: خیرین می توانند در اتمام مدارسی که بیش از 70 درصد آن تکمیل شده مشارکت داشته باشند و مدرسه را به دلخواه خود نام گذاری و ثبت کنند.

قران نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز با بیان اینکه در سال تحصیلی 96-97 بیش از 100 مدرسه تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد گفت : تاکنون 352 مدرسه با بیش از 1200 کلاس درس از محل تعهدات خیرین مدرسه ساز استان اردبیل احداث شده است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با یاد آوری جایگاه والای خیرین مدرسه ساز نزد خداوند متعال گفت : کسانی که در راه تعلیم و تعلم و هدایت بشریت گام برمی دارند با تاریکی و جهالت میان بندگان خدا در کارزار هستند.

خدابخش استاندار اردبیل نیز گفت: انفاق و گذشت از مال دنیا خود کار بسیار ارزشمندیست حال آنکه این انفاق برای ساخت و مرمت مدارس باشد و فرصت درس خواندن را برای کودکان محروم مهیا سازد.

ناصری مدیر کل آموزش و پروش استان اردبیل نیز گفت: در برنامه ششم توسعه مصوب شده است 12 هزار میلیارد تومان از محل صندوق ذخیره ارزی برای توسعه ، بهسازی و نوسازی مدارس تخصیص یابد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.