حضور صمد نیکخواه بهرامی در لیگ دست یک و بازی حساس مقابل قطران کاوه یکی از دلایلی بود که سرمربی تیم مهرام در مورد آن اظهار نظر کند.

ویرایش///////کار سخت سوپراستار بسکتبال در لیگ دسته یک + مصاحبهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین بازی مرحله فینال و رده بندی لیگ دسته یک بسکتبال، روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

قطران کاوه گرگان در خانه خود به مصاف مهرام خواهد رفت. تیم مهرام با جذب صمد نیکخواه اکنون به تیمی قوی تر از قبل تبدیل شده و انگیزه بالایی دارد تا در برابر این تیم به برتری رسد و قهرمان لیگ دسته یک شود.

همچنین تیم های پتروشیمی و رعد پدافند دزفول هم برای رده بندی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقات به صورت 2 از 3 برگزار می شود.

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در این خصوص گفت: همیشه مرحله فینال از حساسیت بالایی برخوردار بوده است اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. در کل برد و باخت دست ما نیست. هر تیمی که انرژی بیشتری را صرف کند و همچنین تمرکز بالایی را داشته باشد به طور حتم برنده میدان خواهد بود.

وی درباره حضور صمد نیکخواه بهرامی در تیم عنوان کرد: من از نیکخواه تشکر می کنم که توانست به خوبی خودش را با این تیم هماهنگ کند زیرا که حضور یک بازیکن سوپراستار در لیگ دسته یک کار بسیار دشوار است اما صمد به راحتی موفق شد خودش را با این شرایط و جو وفق دهد البته پیش از حضور نیکخواه در تیم، دیگر شاگردانم هم عملکرد به سزایی داشتند.

 آرزومندی درباره هواداران گرگانی گفت: ساختار و اسکلت شهر گرگان از ورزش بسکتبال شکل گرفته، بنابراین هواداران فوق العاده ای دارد که  به این رشته ورزشی تعصب دارند. همچنین حضور هواداران زیاد در سالن جذابیت مسابقه را دوچندان می کند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره اهمیت ندادن به لیگ دست یک بسکتبال بیان کرد: طبیعی است که به لیگ دسته یک کمتر اهمیت بدهند اما باید بدانیم که لیگ دسته یک آینده بسکتبال را می سازند و باید بیشتر به این جوانان پرداخت تا با انگیزه بالاتری مسابقات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار