ششمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» شهریور امسال در بندرعباس برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این جشنواره با موضوع آزاد و با پیام احترام به انسان و طبیعت برگزار ‌می‌شود. برگزاری ششمین جشنواره فیلم مستقل«خورشید»
 
وی افزود:این جشنواره به دبیری مهدی یارمحمدی در بخش رقابتی «فیلم‌های مستقل تجربه‌گرا»، بخش «زیباترین رؤیاها» (ویژه فیلم‌های مرتبط با هرمزگان و فیلمسازان هرمزگانی)، بخش مقاله سینمای تجربه‌گرا، بخش «بین‌الملل» شامل؛ «مروری بر بهترین فیلم‌های کوتاه تجربی جهان در جشنواره کن ٢٠١٦» و «مروری بر فیلم‌های کوتاه تجربی تاریخ سینمای جهان» برگزار می شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به منظور حمایت از سینمای مستقل با ساختار تجربه‌گرا و خلاقانه و تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند است.
 
درویش نژاد افزود: استانداردهای بین‌المللی و همچنین حمایت از تولید آثار برگزیدگان جشنواره، از مهم ترین اهداف جشنواره فیلم مستقل خورشید است.  
 
 ششمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» با توجه به نزدیکی زمان انتخابات و ماه مبارک رمضان و نیز در نظر گرفتن شرایط جوی مناسب برای میزبانی شایسته از مهمانان جشنواره، ٢٠ تا ٢٤ شهریور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.