رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 59 كيلو و 660 گرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفر تولایی رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در پی كسب اخبار و اطلاعات واصله مطلع شدند يك دستگاه خودروی سواری هيوندای تيپ اكسل حامل مواد مخدر در يكی از محله های شهر در تعميرگاه در حال تعمير است.
 
تولایی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام كه در بازرسی از اين خودرو مقدار 22 كيلوگرم حشيش كشف و دو نفر متهم در اين خصوص دستگير شد.
 
وی تصريح كرد: در عملياتی ديگر نيز ماموران انتظامی اين شهرستان به دو نفر مسافر كه از زاهدان به سمت شهرستان لارستان سفر می کردند، مظنون و آن ها را دستگير كه در بررسی بيشتر مشخص شد متهمان مقداری مواد مخدر از نوع هروئين را بلعيده و قصد انتقال به لارستان را دارند.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار كرد: پس از تخليه مواد مخدر از متهمان مقدار 660 گرم هروئين كشف شد.
 
تولايی ادامه داد: در عملياتی ديگر نيز ماموران انتظامی شهرستان بوانات مطلع شدند فردی به هويت معلوم در داخل خانه های مخروبه در سطح شهرستان اقدام به دپو مواد مخدر نموده است.
 
وی بيان كرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن محل مقدار 29 کیلو و 300گرم مواد مخدر از نوع گراس كشف كردند.
 
اين مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرمبيد به يك دستگاه خودرو وانت پيكان مظنون و خودرو را متوقف كه در بازرسی از اين خودرو مقدار 7 كيلو و 700 گرم ترياك كشف و يك نفر متهم در اين خصوص دستگير شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.