رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: امسال 12 تیم از 6 استان حضور داشته‌اند و سه استان به دلیل مشکلات دامپزشکی شترها نتوانستند حضور پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدی  امروز در نشست خبری مسابقات هفتمین دوره مسابقات ملی شترسواری قهرمانی کشور تصریح کرد: در راستای اهداف سند راهبردی در 7 ساله گذشته برنامه‌ریزی‌های متنوعی داشتیم؛ در راستای اهداف از پیش گذشته و توسعه گردشگری به دنبال معرفی کردن یک منطقه هر ساله هستیم.

وی در مورد هفتمین دوره مسابقات شترسواری افزود: امسال 12 تیم از 6 استان حضور داشته‌اند و سه استان به دلیل مشکلات دامپزشکی شترها نتوانستند حضور پیدا کنند.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی تصریح کرد: مسابقات در مسافتی بیش از 3 کیلومتر برگزار می‌شود و بیش از 35 نفر شترسوار و شتر در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه انتخاب شده متنوع و ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد و این منطقه گردشگران خارجی زیادی نیز دارد؛ این منطقه هوای بسیار خوبی دارد.

اسدی عنوان کرد: این دوره هفتمین دوره از مسابقات است که پنج دوره آن در اصفهان برگزار شده است و به دنبال بین‌المللی کردن این مسابقات هستیم و با یکی دو کشور نیز صحبت کردیم.

وی ابراز کرد: در بحث راه‌اندازی 153 خانه ورزشی در استان مدیرکل امور روستایی استان اصفهان نقش مهمی را ایفا کرده است؛ با وضعیت بودجه‌ای که امسال مجلس تصویب کرده است، امیدواریم به ورزش روستایی اهمیت بیشتری دهیم و تا پایان سال بیش از 50 خانه ورزش روستایی دیگر احداث کنیم.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در پایان گفت: جشنواره حرکت و برکت را در اصفهان میزبانی خواهیم کرد که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.