قزوین؛

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این هیات به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بهمن طاهرخانی افزود : از هفتم اردیبهشت کار بررسی اعتراضات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این هیات آغاز شد و نتایج این بررسی فردا به فرمانداران و بخشداران اعلام می شود.
 
پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها 
 
طاهرخانی اضافه کرد : اسامی داوطلبان تایید شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هجدهم تا بیستم ازطریق آگهی به اطلاع داوطلبان و مردم خواهد رسید.
 
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان ، هرگونه اظهار نظر درباره تایید یا رد شدن صلاحیت برخی از داوطلبان در فضای مجاز را شایعه دانست و گفت : نتیجه رد و یا تایید صلاحیت هیچکدام از داوطلبان ابلاغ نشده است و داوطلبان ومردم موضوع را از مبادی رسمی پیگیری کنند.
 
طاهرخانی افزود : صلاحیت افراد در هیات عالی مرکزی نظارت بر انتخابات بر اساس قانون و وفق مدارک ارسالی از مراجع چهار گونه بررسی شده و هیچ گونه سلیقه شخصی در رد یا تایید صلاحیت نقش نداشته است.
 
وی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست : تا قبل از آغاز رسمی تبلیغات شوراها از 21 اردیبهشت ، هیچگونه فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی نداشته باشند چرا که ممکن است برای خود داوطلبان مشکل ایجاد کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار