معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان کرمانشاه از برگزاری سفرهای یک روزه داخل استانی مددجویان از ابتدای سال‌جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کامیار جمشیدی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کار سایر خدمات حمایتی، درمانی و اشتغال برنامه‌های فرهنگی خاصی را ویژه مددجویان به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌کند.


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کرمانشاه به مسابقات مختلف علمی و فرهنگی از جمله جشنواره‌های قرآنی، هنری، ورزشی و... برای مددجویان اشاره و بیان کرد: جشنواره سرود استانی با 24 گروه مراحل مختلف را سپری کرده که گروهای منتخب به جشنواره کشوری سرود اعزام می‌شوند.

وی به سفرهای یک روزه داخل استانی مددجویان از ابتدای سال‌جاری اشاره و بیان کرد: هدف از سفرهای یک روزه به مقصد اماکن زیارتی، سیاحتی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی داخل استان ارایه آموزش‌های فرهنگی‌، تربیتی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان مددجویان زیر حمایت این نهاد است.

این مسؤول با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در تابستان برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی برگزار می‌کند، گفت: حضور مددجویان در کانون‌های کمیته امداد رایگان است.

جمشیدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون‌های تابستانه کمیته امداد از اوایل تیرماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های این کانون‌‌ها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان تا پایان شهریورماه ادامه دارد و مددجویان موفق و فعال شرکت کننده در برنامه‌های کانون تابستانه کمیته امداد به اردوهای تفریحی اعزام و جشنواره‌های قرآنی، ورزشی و هنری راه می‌یابند.

بیش از یک‌هزار چهارصد مددجو در فصل بهار در راستای سفرهای یک روزه به مقصد اماکن زیارتی، سیاحتی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.