فرماندار دشتی از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته علی رغم همه مشکلات و کمبود منابع مالی 20 درصد اعتبارات عمرانی به زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی اختصاص یافت.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دشتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در اختتامیه جشنواره قهرمان کتاب که در سالن ارشاد شهر خورموج برگزار شد، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با وعده هایی که در حوزه فرهنگ دادند شاهد یک آرامش و ثبات خوب و سازنده ای در این حوزه هستیم، اظهار داشت: همه شاهد آثار، برکات و دستاوردهای آن در سطح جامعه هستیم که یکی از این دستاوردها برگزاری چنین جشنواره‌هایی است که با استقبال خوب کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روبرو هستیم به طوری که هر سال پرشور و باشکوه تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: در سطح شهرستان نیز توجه ویژه‌ای به این مهم شد و با همکاری ادارات ارشاد و آموزش و پرورش دشتی و کاکی اقدامات خوبی رخ داده است.

مهرجو با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان، تصریح کرد: در سال گذشته علی رغم همه مشکلات و کمبود منابع مالی 20 درصد اعتبارات عمرانی به زیر ساخت‌های فرهنگی اجتماعی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که ما شاهد حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام و مطالبات بالای پیمانکاران بودیم ولی با عنایت دولت توانستیم بخشی از اعتبارات شهرستان به حوزه فرهنگ تزریق دهیم و تلاش داریم در سال جاری این رقم افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.