فرماندار شهرستان سرخه گفت : با تمهیدات انجام شده 95 درصد مراحل انتخابات در این شهرستان به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این شهرستان با محوریت انتخابات پیش رو گفت:با تمهیدات انجام شده 95 درصد مراحل انتخابات در شهرستان سرخه به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: روابط عمومی ها یکی از عناصر مهم سازمانی هستند که باید جایگاه و نقش خود را در اطلاع رسانی شفاف ارتقاء دهند و با اطلاع رسانی شفاف و دقیق خدمات سازمان های خود و انعکاس انتظارات مردم بتوانند تا حد زیادی ارتباط بین خود با مردم و مسئولان را بهبود ببخشند و این ارتباط دوسویه و موفق می تواند زمینه ساز حضور پرشور و حماسی مردم در تعیین سرنوشت خود در انتخابات پیش رو باشد.

مویدی زاده با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان، باید در زمینه بسترسازی حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گام بردارند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سرخه با بیان اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات این شهرستان تاکنون گفت:28 شعبه اخذ رای که شامل 10 شعبه شهری و 18 شعبه روستایی است در روز 29 اردیبهشت شاهد حضور حماسی و بی نظیر مردم خواهند بود.

وی در ادامه افزود: با حضور روسای کمیته های مربوطه و دبیر ستاد انتخابات بازدید از شعب اخذ رای در سطح شهرستان آغاز گردیده که این شعب در 71 آیتم مجزا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و با تکمیل نواقص و کاستی ها آماده برگزاری انتخاباتی منظو و هماهنگ خواهیم بود.

فرماندار سرخه تصریح کرد : سه شهرستان سمنان،شاهرود ودامغان به صورت تمام الکترونیک در روز 29 اردیبهشت به اخذ رای مردم خواهند پرداخت که در شهرستان سرخه نیز 95 درصد فرآیند های انتخابات به صورت الکترونیک و تنها 5 درصد که اخذ رای با برگ کاغذی است به صورت دستی انجام می پذیرد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.