31 نفر از دانش آموزان کاشان به مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسوول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: دانش آموزان"زهرا چیت ساز " در رشته مقاله پژوهشی، "فاطمه موحدیان" در رشته ساخت بازیهای رایانه ای،"سهیل عباسی" در رشته فیلم داستانی، "کاوه رنجبر" در رشته مشبک کاریبا کسب رتبه اول در مرحله استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافتند.

سید محسن سکوت نوش آبادی، افزود: "فاطمه کبیری" در رشتهثلث، "سیده فرناز جلال زاده" و " مهزیار کبیری " در رشته نقاشی خط، "زهرا مومنیان" در رشته آب مرکب، "بنیامین بوستانی کاشانی" در رشتهرنگ و روغن ، " محمد مهدی ثابتی" و " سپیده فرناز جلال زاده" در رشته طراحی مداد موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

وی اظهار داشت: دانش آموز "فاطمه نباتی" و " شروین محمودی" در رشته طراحی زغال، "علیرضا ذوقی" در رشته مداد رنگی،"سیده فرناز جلال زاده " و "حسین هلی"در رشته تصویر سازی، "مائده مرشد بیگی" و " صادق مهندس" در رشتهپوسترسازیاز دیگر راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان شدند.

به گفته وی، "دبستان گلهای کاشان"نیز با نقاشی همگانیو"دبیرستان محتشمی"در رشته نمایش صحنه ای پس از کسب رتبه اول استان اصفهان در مرحله کشوری جشنواره شرکت خواهند کرد.

سکوت، در پایان تصریح‌کرد:جشنواره فرهنگی و هنری،فرصتی است که دانش آموزان باید ذوق و استعدادهای درونی خود را شناخته و شرکت در کار جمعی را تمرین کنند و مسیر آینده خود را ترسیم کنند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.