با فراهم شدن زیرساخت حضور سایر ادارات، شهرستان نوپای سرخه به توسعه واقعی که لایقش است، دست می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه؛ علی مؤیدی زاده فرماندار سرخه گفت: امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت حضور سایر ادارات، شهرستان نوپای سرخه به توسعه واقعی که لایقش است، دست یابد.

وی با بیان اینکه ساختمان ثبت اسناد سرخه در زمینی به مساحت ۲۰۰متر مربع و زیربنای ۱۱۰ متر مربع به صورت استیجاری خدمت‌رسانی به مردم را انجام می دهد، افزود: ثبت اسناد یکی از مهمترین دغدغه های مردم سرخه بود چرا که تا پیش از افتتاح ساختمان این اداره همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مردم این دیار، با مشکلات عدیده‌ای در راستای اسناد و املاک ... روبرو بودند.

مؤیدی زاده بخش دیگری از سخنان خود را به انتخابات اختصاص داد و تصریح کرد: بر همه مردم واجب است که علاوه بر حضور در انتخابات، دیگران را نیز تشویق با مشارکت سیاسی کنند لیکن انتظار می‌رود که همه نهادها و ادارات با تمام توان خود ازنظر نیروی انسانی و پشتیبانی، لجستیک امکانات خودشان را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

فرماندار سرخه بابیان اینکه در عرصه‌های ملی، استانی و منطقه‌ای حضور مردم انتخابات بسیار حائز اهمیت است، افزود: انتخابات در عرصه‌های مختلف اثرات بسیار مطلوبی در نظام داشته است، از اول انقلاب شاهد برگزاری انتخابات پرشور بوده‌ایم که تکرار آن بیانگر شعور سیاسی مردم و احساس مسئولیت آن‌ها برای تعیین سرنوشت خودشان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه انتخابات باعث می‌شود که امنیت و اقتدار ملی در مناسبات جهانی و چانه‌زنی دیپلماتیک و آنچه در منطقه است، نهادینه شود که باید گفت امنیت و آرامش امروز ایران در منطقه به خاطر حضور مردم درصحنه‌های مختلف و پای صندوق‌های رأی به شمار می‌رود.

فرماندار سرخه گفت: حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با مشارکت حداکثری در روز ۲۹اردیبهشت حماسه دیگری در تاریخ انقلاب ایران رقم بخورد و حضور همه مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان ضدانقلاب باشد.

مویدی زاده افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات در همه واحدهای اداری باید دعوت به مشارکت در پای صندوق‌های رأی نصب شود تا با تشویق مردم، فضای شهر شور انتخاباتی به خود گیرد.

وی اظهارداشت: ۹۵ درصد فرآیندهای انتخاباتی در سرخه به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و در این راستا تمام تمهیدات اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.