سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه به استقبال دیدار تیم های التعاون عربستان و استقلال تهران در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آستانه دیدار تیم های  التعاون عربستان  -استقلال تهران در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور کوتاه به بررسی وضعیت این دو تیم پرداخت.

AFC می نویسد:اگر استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه الاهلی  یک امتیاز از التعاون بگیرد به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان 2017 آسیا صعود می کند.

در گروه A التعاون با سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال رده دومی در جای سوم قرار دارد ، به این معنی  که پیروزی در این دیدار تیم عربستانی را در امتیاز 8 با حریفش برابر می سازد، اگرچه این تیم برای آن که بتواند شکست 3-0 برابر استقلال در ماه فوریه را جبران کند نیاز به 4 گل دارد.
گل تساوی بخش کاوه رضایی در نیمه دوم بازی دو هفته پیش با الاهلی امارات توانست تساوی 1-1 را رقم بزند و استقلال را به یک امتیازی صعود برساند.

التعاون که روز جمعه در لیگ حرفه ای عربستان متحمل شکست 2-1 برابر الاهلی شد ، در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان یکی از جذابترین مسابقات را به نمایش گذاشت وبا گل تساوی ریکاردو ماچادو در وقت های تلف شده با لوکوموتیو 4-4 مساوی کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار