رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اقدام بخشدار جوکار در قضیه برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور پلیس راه توهین‌آمیز، غیر قانونی و مجرمانه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اقدام بخشدار جوکار در قضیه برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور پلیس راه توهین‌آمیز، غیر قانونی و مجرمانه است.

وی افزود: ایراد ضرب و جرح به مامور وظیفه‌شناس ما که از جانبازان شیمیایی جبهه است اقدامی مجرمانه و غیرقانونی است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:فرماندار شهرستان ملایر نیز در آن خودرو حضور داشته و شاهد اقدام مجرمانه بخشدار بوده و حتی نسبت به انتقال مامور مجروح ما به بیمارستان نیز عملی انجام نداده‌اند.

وی افزود: مأمور ما عنوان کرد که وقتی خودرو به وی برخورد کرد پرت شده و برف پاک‌کن ماشین را گرفته و بخشدار با حرکت مارپیچ کاری می‌کند که مأمور به وسط جاده پرت شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: استفاده از خودرو در این قضیه وسیله قتاله بوده و از مرجع قضایی خواستار رسیدگی هرچه زودتر به این قضیه هستیم.

بخشدار جوکار و دو کارمند فرمانداری ملایر بازداشت شدند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: "فرهاد جهانیان"بخشدار جوکار از توابع شهرستان ملایر، امروز در ارتباط با برخورد چندی پیش خودروی فرماندار ملایر با یک مامور راهنمایی و رانندگی، به اتهام تمرد نسبت به ماموران در حین انجام وظیفه، توهین، ایجاد ضرب و جرح عمدی مامور و تخریب اموال دولتی به همراه دو نفر از کارمندان فرمانداری ملایر با قرار وثیقه در دادسرای عمومی انقلاب همدان روانه زندان شد.




انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۴:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی کار ضایعی بوده