انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 10 شهر استان فارس به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مهرداد سهرابی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس گفت: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور، انتخابات شوراها در شهرهایی که تعداد اعضای آن ها در این نهاد هفت و یا 9 نفر است باید به شکل تمام الکترونیک برگزار شود و 10 شهر استان فارس شامل این تصمیم گیری می شوند.

وی تصریح کرد: در شهرستان های کازرون، فیروزآباد، جهرم، لارستان، مرودشت، فسا، آباده، داراب، نورآباد ممسنی و شهر صدرا شیراز که همه آن ها دارای هفت عضو اصلی شورا هستند انتخابات به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری فارس با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری نیز به جز مرحله احراز هویت، سایر مراحل به شکل دستی انجام می شود ادامه داد: رای دهندگان پس از نوشتن نام نامزد مورد نظر بر روی تعرفه رای گیری آن را در صندوق می اندازند.

سهرابی اظهار کرد: 3 هزار و 571 شعبه ثابت و سیار در استان فارس وجود دارد و از این تعداد، 558 شعبه متعلق به 10 شهر نام برده است و انتخابات در همه این شعب، تمام الکترونیک برگزار می شود.

وی گفت: به تعداد هر شعبه به طور متوسط سه صندوق در نظر گرفته شده که تقسیم این صندوق ها در شعب بر اساس بزرگی و تعداد رای دهندگان بر عهده کمیته اجرایی فرمانداری ها است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار