معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۳۳ درصد از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان در مراکز خدمات کشاورزی دهستان‌ها مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسیحا مدنی در گردهمایی مسئولین مراکز جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب افزود: تعداد ۴۷۳ نفر نیروی انسانی متخصص کشاورزی در سطح این مراکز در استان مشغول فعالیت هستند که باید از توانمندیهای این کارشناسان بیشتر از گذشته در جهت افزایش راندمان بخش کشاورزی استفاده کرد و بسترهای لازم برای عملی نمودن کشاورزی مدرن با اجرای پهنه بندی مذکور در استان را فراهم نمود.
وی تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد کارکنان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان دارای مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر هستند.
مدنی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۴۵ نفر در سطح سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند که تعداد ۱۱۳۵ نفر از این افراد مرد و ۳۲۰ نفر زن هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: با توجه به هرم سنی مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی و کل دولت، رویکرد انتخاب مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان بر مبنای جوانگرایی خواهد بود.
مدنی افزود: بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای، مصوب سال ۹۵ شورای عالی اداری، از ابتدای سال ۹۷ باید افرادی در سمت‌های مدیریتی انتخاب شوند که دارای گواهی شایستگی احراز سمت‌های مدیریتی طرح تربیت مدیران آینده باشند.
وی خاطر نشان کرد: برخورداری از برنامه راهبردی برای توانمند سازی مدیران کنونی، ترویج فرهنگ شایسته سالاری، توسعه و پرورش مدیران آینده اهداف این پروژه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.