منع قانونی پرسپولیس برای استفاده از بمب های نقل و انتقالاتی

باشگاه پرسپولیس به لحاظ قانونی قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیست.

منع قانونی پرسپولیس برای استفاده از بمب های نقل و انتقالاتیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت امیدوار بودند که با عقد قرارداد با گادوین منشا و شجاع خلیل زاده بتوانند از این دو بازیکن برابر لخویای قطر استفاده کنند اما آن ها به علت شروع نشدن زمان نقل و انتقالات نمی توانند از این دو بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. 

محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره این مطلب گفت: طبق قانون نقل و انتقالات در ابتدا باشگاه پرسپولیس باید تکلیف بدهی های خارجی خود را مشخص کند و بعد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود اقدام کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس قبل از شروع نقل و انتقالات امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارد و باید از روز 24 خرداد ماه برای ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کند. 

مسئول کمیته نقل و انتقالات تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارد و تا زمانی که بدهی های خود را تسویه حساب نکند و نامه ای از دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر رفع بدهی های خود به سازمان لیگ نیاورد امکان ثبت قرارداد با بازیکنان خارجی را ندارد. 

محمود زاده در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه ها به اشتباه از لفظ قرارداد داخلی استفاده می کنند چرا که لفظ تفاهم نامه درست است و تفاهم نامه هم با ثبت قرارداد فرق می کند. همچنین اگر بازیکنی بعد از امضای تفاهم نامه از ادامه همکاری با باشگاه جدیدش منصرف شود، در آن صورت کمیته انضباطی با این مسئله برخورد می کند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار