کمال کامیابی نیا به علت مصدومیت نمی تواند از تیم پرسپولیس جدا شود و به یک تیم اروپایی بپیوندد.

مصدومیت کامیابی نیا به نفع پرسپولیسی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصدومیت کامیابی نیا مشکلاتی برای پرسپولیس برابر لخویای قطر ایجاد کرد اما همین موضوع به نفع سرخپوشان پایتخت هم تمام شد چرا که هافبک دفاعی پرسپولیس قادر به تست دادن برای حضور در اروپا نیست. 

کامیابی نیا در بازی با سیاه جامگان در هفته آخر لیگ برتر کتفش دچار مصدومیت شد و روز گذشته هم کتفش را زیر تیغ جراحی سپرد. طبق گفته پزشکان این بازیکن دو ماه دیگر به میادین فوتبال بر می گردد و براین اساس وی قادر به شرکت در تست پزشکی برای پیوستن به تیمهای خارجی نیست. 

البته کامیابی نیا جدایی از پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته بعد از پایان فصل قراردادش را تمدید می کند اما پیشنهاد خارجی به این بازیکن باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده است. 

به نظر می رسد با مصدومیت کامیابی نیا لژیونر شدن این بازیکن منتفی شده است چرا وی باید زیر نظر پزشکان باشد و نمی تواند در طول فصل نقل و انتقالات در تست پزشکی تیمهای اروپایی شرکت کند و به این صورت وی در تیم پرسپولیس باقی می ماند.

برخی از بازیکنان پرسپولیس روز گذشته به ملاقات کامیابی نیا رفته بودند و از طرف این بازیکن گفتند که کامیابی نیا به زودی قراردادش را تمدید می کند. 

بدین ترتیب مصدومیت کامیابی نیا به نفع پرسپولیس است و برانکو برای فصل بعد هم هافبک دفاعی جنگنده اش را در اختیار دارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار