یک دستگاه تریلی کشنده هوو با 170 راس دام قاچاق دریزد توقیف شد.

سرهنگ محمدرضامزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در راستای مبارزه با قاچاق دام ، ماموران پلیس یک دستگاه تریلی را که با محموله دام از شرق کشور عازم کرج بود متوقف کردند.

 سرهنگ مزیدی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این تریلی در حال حمل این تعداد گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، ارزش این دام های قاچاق را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و 550 میلیون ریال بیان کرد و گفت: احشام تحویل دامپزشکی استان شد.

مزیدی یادآور شد: دام هایی که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و مجوز دامپزشکی وارد کشور می شوند به عنوان دام قاچاق تلقی شده و پلیس برای کنترل و نظارت بر این موضوع احشامی را که فاقد مجوز دامپزشکی است به عنوان توزیع خارج از شبکه توقیف کرده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می دهد.

محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار