فرماندار شاهین شهر و میمه از شمارش معکوس برای دو انتخاب سرنوشت ساز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری با اشاره به آغاز شمارش معکوس انتخابات گفت:  همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پر شور و با صلابت مهیا شده که بایدها و نبایدهای انتخاباتی اعلام و منشور اخلاقی تهیه و در اختیار نامزدها قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه 4 شعبه اخذ رای نسبت به دوره گذشته اضافه کرده ایم ادامه داد: بیش از 2800 نفر نیرو و عوامل  آماده ی برگزاری یک انتخابات خوب هستند.
 
بصیری با اشاره به  اینکه در 150 شهر کشور انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود افزود: در استان اصفهان فرایند انتخابات 11 شهر به صورت تمام الکترونیکی است و شهر شاهین شهر نیز یکی از این شهرهاست.
 
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:  امسال با 149 نفر ثبت نام   کاندیدها, نسبت به دوره گذشته 25 درصد رشد داشتیم و نفراتی هم انصراف دادند که این تعداد به 104 نفر کاهش پیدا کرده است .
 
علیرضا بصیری با اشاره به اینکه 81 شعبه اخذ رای در شهر شاهین شهر فعال می شود ادامه داد: از این تعداد79 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار است.
 
وی از مردم خواست که زمان رای دادن خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و حتما در ساعات اولیه به پای صندوق ای اخذ رای بروند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.