بهره برداری از نخستین گلخانه کارگاهی خوزستان در مدرسه استثنایی باغچه بان بهبهان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از بهره برداری از نخستین گلخانه کارگاهی استان در مدرسه استثنایی باغچه بان بهبهان خبر داد.

بهره برداری از نخستین گلخانه کارگاهی خوزستان در مدرسه استثنایی باغچه بان بهبهانعلی ممبینی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گلخانه مدرسه استثنایی باغچه بان بهبهان با مشارکت خیرین و اداره آموزش و پرورش استثنایی در مساحتی بالغ بر 130 متر مربع و اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال افتتاح شد.

وی پرورش گیاهان دارویی و آپارتمانی، آموزش مهارت های شغلی به دانش آموزان، تقویت روحیه تیمی و کارگروهی در مدارس و فراهم کردن زمینه های اشتغالزایی در جامعه را از مهم ترین اهداف افتتاح گلخانه های کارگاهی عنوان کرد.

ممبینی با بیان اینکه آشنایی با انواع گل های تزئینی برای دانش آموزان جذابیت فراوانی دارد، افزود: پرورش گل های درون خانه ای به عنوان بخشی از برنامه درسی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه فروش محصولات تولیدی از برنامه های بلندمدت این واحد آموزشی است، اذعان داشت: یکی از برنامه های پیش روی این طرح نگاه اقتصادی به آینده است که با فروش محصولات تولیدی، زمینه کسب درآمد برای دانش آموزان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح گلخانه کارگاهی در مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.