فرماندار شاهین شهر و میمه، تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان را 141 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری در جمع خبرنگاران تعداد شعب رای گیری در شهرستان شاهین شهر و میمه را 123 شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 81 شعبه در شاهین شهر است که 79 شعبه، ثابت و 2 شعبه، سیار است.
 
فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: برای انتخابات شوراها در این شهرستان 149 نفر ثبت نام کردند که 36 نفر آنها خانم می باشند.
وی با اشاره به اینکه شماری از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان شاهین شهر انصراف داده اند، افزود: این آمار به 104 نفر کاهش پیدا کرده است.
 
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه بصورت نیمه مکانیزه و نیمه الکترونیکی و انتخابات شوراهای شهر بصورت تمام مکانیزه و تمام الکترونیکی برگزار می شود.
 
در استان اصفهان از مجموع 24 شهرستان و 107 شهر، انتخابات شوراهای شهر در 10 شهر بصورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
فرماندار شاهین شهر و میمه بااشاره به اینکه در برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک نیازی به شمارش آرا نیست، گفت: در این شیوه تجمیع آرا در حداقل زمان انجام و نتیجه رای گیری مشخص خواهد شد و اشتباه به صفر می رسد.
 
فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: تمهیدات لازم برای آموزش شهروندان برای مشارکت در انتخابات بصورت الکترونیکی از طریق رسانه ها، تلویزیون شهری و شبکه های مجازی انجام شده است تا مردم با سهولت و آسانی در حداقل زمان ممکن آرای خود را به صندوق اندازند.
 
وی گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه برای خلق حماسه ای دیگر و برگزاری انتخابات پرشور، با سلامت و امنیت کامل آماده است.
 
بصیری یادآور شد: موارد تخلفات تبلیغاتی در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات گذشته کاهش داشت.
 
وی در ادامه به مردم توصیه کرد: کد نامزدهای مورد نظر خود را به همراه داشته باشند و در ساعات اولیه روز جمعه در پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین به افراد بیسواد یا کهنسال توصیه کرد به همراه یک فرد معتمد در شعب اخذ رای حاضر شوند.
بصیری مدت زمان قانونی رای گیری را از ساعت 8 صبح تا 18 فردا (جمعه) اعلام کرد و افزود: در صورت نیاز، تمدید این زمان توسط مراجع قانونی اعلام می شود.
 
فرماندار شاهین شهر و میمه در پایان از مردم این شهرستان درخواست کرد تا با حضور حداکثری خود در روز 29اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر را خلق و دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنند و با بارزترین ویژگی خود که انسجام و وحدت داخلی است امنیت پایدار را ایجاد و جهان را حیرت زده کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.