فرماندار اردستان گفت: به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در تاریخ 29اردیبهشت جاری، 92 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور  افزود: از تعداد 92 شعبه اخذ رای 63 شعبه ثابت شامل 26 صندوق شهری و 37 صندوق روستایی و 29 صندوق به صورت سیار آرای شهروندان و روستاییان را جمع آوری می کنند.
 
وی با بیان این که برای اولین بار در شهرستان صندوق اخذ رای در دبیرستان ابن سینا به بانوان اختصاص داده شده است تصریح کرد: صندوق اخذ رای مستقر در شهرداری اردستان فقط از آقایان رای گیری می کند.
 
فرماندار اردستان افزود: در این دوره انتخابات بالغ بر 2 هزار و 300 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و کلیه تدابیر امنیتی و حفاظتی پیش بینی شده است.
 
غیور خاطر نشان کرد: در ارتباط با آموزش دست اندرکاران، جلسات توجیهی برگزار شده و افراد در ارتباط با وظایف محوله توجیه شده اند.
 
وی با اشاره به این که برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تعداد 523 نفر ثبت نام کرده اند تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت افراد در هیات اجرایی و نظارت شهرستان و استان 490 نفر احراز صلاحیت شدند.
 
فرماندار اردستان گفت: انتخابات در نظام اسلامی یکی از شاخصه ها و رویدادهای مهمی است که بیانگر دموکراسی و تاسی بخش نقش مردم در تحقق انقلاب مردمی است.
 
غیور افزود: حضور مردم در انتخابات تعیین کننده بوده و جهت و راه پیشبرد انقلاب و نظام را مشخص می کند.
 
وی اظهار امیدواری کرد این دوره از انتخابات با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار شده و فرد صالح برای ریاست جمهوری و افراد دلسوز و کارآمد برای شهر و روستا انتخاب شوند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اسفندماه جاری برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.