فرماندار شهرستان خلخال از استقرار 160 شعبه اخذ رای انتخابات 96 در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در جریان بازدید از شعب اخذ رای افزود: انتخابات در خلخال با بکار گیری از 2 هزار و 700 نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی ،نظارتی ،بازرسی و انتظامی در 160 شعبه اخذ رای از ساعت 8 صبح امروز آغاز و در جوی آرام و عاری از هرگونه تنش برگزار می شود.

وی گفت: دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در جوی آرام و با حضور کم نظیر و استقبال گرم مردم در حال برگزاری است.

فرماندار خلخال با تقدیر از حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم در این دوره از انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همواره موجب سربلندی انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و در انتخابات امروز نیز حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای از همان ساعات ابتدای رای گیری مطلوب و حاکی از شعور بالای سیاسی مردم منطقه است.

بابایی اظهار کرد: از مجموع جمعیت 95 هزار نفری شهرستان خلخال 72 هزارو 971 نفر واجد شرایط در شرکت انتخابات و رای دادن هستند که انتظار می رود بیشتر این افراد در اولین فرصت ارای خود را به صندوق ها ریخته از کار رای دادن را به ساعات شلوغ عصر موکول نکنند.

وی اضافه کرد: مدیریت شعب اخذ رای در همه 160 شعبه به عهده نمایندگان فرماندار بوده و در حال حاضر در هر شعبه 17 نفر به عنوان عوامل اجرایی ،نظارتی ،بازرسی و انتظامی کار رای گیری از مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.