صندوق ثابت اخذ رأی در محل مجتمع خوابگاهی دختران حضرت معصومه (س) این دانشگاه مستقر شده است.

اخذ رای دانشجویان خوابگاه دختران دانشگاه شهید چمرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر عبدالرحیم هوشمند، معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان داشت: 1 صندوق رأی ثابت در خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) این دانشگاه مستقر شده است تا دانشجویان بتوانند در رفاه بیش تری در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این صندوق از حدود ساعت 9 صبح امروز در محل مستقر شده است، تصریح کرد: استقبال دانشجویان از ابتدای آغاز فرآیند رأی‌گیری خوب بوده و این صندوق تا اعلام زمان پایان اخذ رأی در محل مستقر خواهد بود؛ شرایط اخذ رأی نیز اکنون مطلوب است.

هوشمند با اشاره به اینکه برای حراست از امنیت حوزه‌های را‌گیری، نیروهای انتظامی در تمامی شعب اخذ رأی حضور دارند افزود: به نوبه آن حراست دانشگاه نیز در محل صندوق رأی‌گیری در این خوابگاه مستقر است تا فرایند رأی‌گیری بدون هیچ مشکلی انجام شود.

معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص خوابگاه پسران نیز اظهار کرد: به دلیل اینکه چند حوزه رأی‌گیری در اطراف این خوابگاه وجود دارد، بنا شد که دانشجویان به حوزه‌های مجاور مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.