بازیکنان مدارس فوتبال آستارا برای حضور در تیم ملی مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال آستارا گفت: 6 مدرسه فوتبال در آستارا برای پرورش استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان این شهرستان فعالیت می کنند و با حضور حمید رجبی نیا نماینده فدراسیون فوتبال، 30 بازیکن مستعد مدارس فوتبال این شهرستان برای دعوت به تیم های ملی نوجوانان و جوانان مورد بررسی و سنجش قرار گرفتند.
 
پرویز ضمانتی افزود: پس از برگزای مراحل مختلف سنجش، چهار بازیکن در رده سنی نوجوانان و هفت بازیکن در رده سنی جوانان انتخاب شدند تا پس از سنجش نهایی در شهرستان رشت، برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان انتخاب شوند.
 
وی با تقدیر از منصور خالصی، فریدون ارژنگی، بابک پوربخش، اورنگ داداش زاده، عسگر اجرایی و محمود نصیری مربیان مدارس فوتبال شهرستان آستارا، اعلام کرد: این مدارس نقش عمده ای در شناسایی و پرورش استعدادها دارند و توجه به تمام رشته های ورزشی پایه، دارای اهمیت است.
 
وی با اشاره به اینکه تابستان بهترین فرصت برای نوجوانان و جوانان جهت شرکت در دوره های آموزشی مدارس فوتبال آستارا است، اظهار کرد: کلاس های آموزشی فوتبال با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
 
ضمانتی با اشاره به قدمت و ریشه فوتبال شهرستان آستارا، تصریح کرد: اولین مدرسه فوتبال در آستارا در سال 1308 تاسیس شد و این شهرستان از آن زمان تاکنون چهره های نام آشنایی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.