باشگاه پرسپولیس برای جدایی مهاجم تیمش مبلغ بالایی را برای صدور رضایت نامه درخواست کرده است.

مبلغ بالای رضایت نامه مانع جدایی مهاجم پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی علیپور با جذب منشا می داند که جایی در ترکیب ثابت پرسپولیس ندارد. براین اساس این مهاجم به دنبال جدایی از سرخپوشان پایتخت است تا فوتبالش را در تیم دیگری پیگیری کند. 

علیپور پیشنهادی از یک تیم قطری دریافت کرده است و روز چهارشنبه همراه با مدیر برنامه خود به باشگاه پرسپولیس رفت تا این پیشنهاد را به اطلاع مدیران باشگاه برساند اما طاهری به علت حضور در وزارت ورزش در باشگاه نبود و ترکاشوند هم برای صدور رضایت نامه علیپور درخواست مبلغ بالایی کرد. 

مدیر برنامه علیپور درباره این مطلب گفت: پیشنهاد رسمی تیم قطری به علیپور را به اطلاع باشگاه رساندیم اما ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه درخواست یک میلیون دلار کرده است. باشگاه قطری هم بیان کرده که فقط 400 هزار دلار پرداخت می کند و بیش از این توان مالی ندارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: قرارداد علیپور با باشگاه پرسپولیس 300 میلیون تومان است و این بازیکن کمتر از دیگر بازیکنان پول می گیرد. به هر حال از طاهری سرپرست باشگاه انتظار داریم که رقم قرارداد علیپور را افزایش بدهد. 

مدیر برنامه علیپور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با جدایی علیپور موافقت کند تا این بازیکن در تیم دیگری مشغول به فعالیت شود. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار