فرمانده انتظامی استان تقدیر مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی در امنیت انتخابات را بیانگر اقتدار پلیس در انجام ماموریت ها عنوان کرد و کفت: دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات نا امید شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان در آیین صبحگاه عمومی که با حضور یگان های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد از همه همکاران که برای برگزاری عملیات بزرگ و سراسری امنیت انتخابات تلاش کردند، تشکر کرد.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همه مسئولان کشور از درایت و اقتدار نیروی انتظامی در برقراری، حفظ و امنیت انتخابات تشکر و قدردانی کردند که بیانگر اقتدار و توانایی نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها می باشد.  
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دو هزار و 221 صندوق اخذ رای در استان سیستان و بلوچستان در انتخابات به کار گیری شد، گفت: حدود 60 درصد از این صندوق ها اخذ رای سیار بوده که با تلاش ماموران پلیس با امنیت کامل انتخابات انجام شد.  
 
سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بالای 70 درصدی مردم سیستان وبلوچستان در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: این حضور عظیم، بیانگر گوش به فرمان و مطیع امر رهبر بودن مردم شریف و ولایت مدار این استان است.  
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، امنیت، مشارکت و سلامت را از مهمترین و اصلی ترین مولفه های انتخاباتی عنوان کرد و گفت: انتخابات ما در سایه امنیت کامل و مشارکت حداکثری مردم و با سلامت کامل برگزارشد.  
 
سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به گونه ای بود که وزیر امور خارجه امریکا که در عربستان به سر می برد، مجبور شد که بگوید با ملت ایران باید وارد گفت و گو شد.  
 
سردار رحیمی با اشاره به خرید یک هزار و 100 میلیارد دلاری مدرن ترین تجهیزات نظامی توسط عربستان گفت: دولت عربستان با خرید این تجهیزات و بکار گیری آن ها بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن باید پاسخگو باشد.  
 
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و همه باید تلاش کنند که قرآن که کتاب زندگی و راه سعادت بشر است را قرائت و به دستوارات الهی آن عمل کنند تا خیر دنیا و آخرت نصیب شان گردد.  
 
فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان در پایان با اشاره به گره گشایی از مشکلات مردم بیان داشت: همه باید تلاش کنیم که ضمن رعایت حقوق شهروندی به گونه ای رفتار کنند که مردم، پلیس را یار مهربان و مقتدر خود بدانند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار