نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی و ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند.
 
در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط  آمده است: در پی حماسه باشکوه و تاریخی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب روحانی با رای قاطع ملت ایران به عنوان رئیس جمهوری دولت دوازدهم را تبریک می گوییم.
 
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر حسن روحانی
افتخار کسب اعتماد مجدد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه رئیس جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، ملت شریف و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می کنیم.
بی شک رای بالای ملت بزرگوار ایران به جنابعالی سرمایه عظیمی است که می تواند پشتوانه محکمی برای ادامه خدمت در مقام ریاست جمهوری باشد، این موفقیت چشم گیر نشان از پیروزی گفتمان عقلانیت، اعتدال و میانه روی دارد که عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی تحکیم می بخشد.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت را مسئلت داریم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار