آتش نشانی شیراز آموزش های ایمنی رایگان را به ایستگاه های آتش نشانی برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیدی پور معاون آموزش، ایمنی و پیشگیری آتش نشانی شیراز گفت: آموزش در آتش نشانی چه در بخش درون سازمانی و چه در بخش شهروندی و عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون در هر دو صورت، با حفظ و نجات جان و مال شهروندان در مقابله با حوادث ارتباط دارد.

 
وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی به منظور ارائه خدمات آموزشی رایگان به شهروندان طرح جمعیت آتش نشانان محله ( جام ) را عملی کرده است که این طرح از سال 1390 به صورت فعال کار خود را آغاز کرده و تاکنون 20 هزار نفر جذب کرده و تنها در سال 95، 10 هزار و 446 نفر ساعت آموزش دیده اند.
 
عیدی پور اضافه کرد: این آموزش ها کاملاً رایگان و داوطلبانه بوده و در صورت فعالیت و درخواست متقاضیان دوره های آموزشی تخصصی تر برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: همچنین در اقدامی نو، آموزش های نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی و هرگونه اطلاعات مورد نیاز شهروندان در این خصوص از طریق مراجعه حضوری به ایستگاه های آتش نشانی مهیا شده است که آدرس ایستگاه های آتش نشانی در سطح شیراز و شماره تماس آن ها را می توان از سایت رسمی آتش نشانی شیراز www.shiraz125.ir بدست آورد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار