مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 319 خانواده زندانی استان تحت پوشش کمیته امداد هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه کم توجهی نسبت به خانواده های زندانیان پیامد های جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال دارد،گفت : علاوه بر 319 خانواده زندانی تحت پوشش کمیته امداد ، بیش از هزار خانواده هم به صورت موردی از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند.

وی افزود : کمیته امداد در زمینه پرداخت کمک هزینه زندگی ، اعطای وام های قرض الحسنه ضروری اشتغال ، تهیه جهزیه وازدواج خانواده ، ارائه خدمات مشاوره ای ، مددکاری وحقوقی نیز به خانواده های زندانیان خدمات ارائه می دهد.

اهرابی با اشاره به این که هم اکنون همکاری و همراهی خوبی میان کمیته امداد و انجمن حمایت زندانیان وجود دارد تا با هم افزایی به خانواده های زندانیان کمک شود اظهار کرد : کمیته امداد درنظردارد با برگزاری جلسات مستمر با اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان برای شناسایی مشکلات پیش روی خانواده ای زنداینان و رفع آنها با استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها اقدام نماید .

وی طرح مفتاح الجنه یکی از طرح هایی که در ماه مبارک رمضان نیز به صورت پر رنگ تر برگزار می شود، گفت : خیران و افراد نیکوکار در این طرح در کنار مسئولان امداد با خانواده های نیازمند دیداری داشته و از نزدیک در جریان مشکلات مختلف و سختی های پیش روی این خانواده ها قرار می گیرند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.