ساری،

رد شایعه ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری

فرماندار ساری شایعه ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان گفت: مستندات و نتایج گرد آوری شده درباره انتخابات شورای اسلامی ساری در اختبار هیات عالی نظارت انتخابات شهر و روستای کشور قرار گرفته است تا پس از بررسی های دقیق نتیجه نهایی را اعلام کند.

 

وی افزود: هیات اجرایی انتخابات سازی بر اساس گزارش بازرسان و مستندات ارائه شده متقاعد نشد که انتخابات شورای اسلامی ساری را مورد تایید قانونی خویش قرار دهد.

فرماندار ساری گفت: پس از انتخابات اعتراضاتی را برخی از داوطلبان شورا اعلام کردند که با تشکیل هیات اجرایی انتخابات تخلفات اعلام شده دسته بندی شد که گزارشها درخصوص شمارش آرا ، تشابه اسمی و خرید وفروش آرا بود که بررسی دقیق در این باره صورت گرفته است.

حسین زادگان افزود: نتیجه نهایی را در خصوص تایید و یا ابطال انتخابات شورای اسلامی ساری را هیات عالی نظارت بر انتخابات اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
در هیچ شهری ندیدم ونشنیدم که به رانندها فلاکس چای بدهند بلیط استخر بدهند و صدها مورد دیگر من شهرم را دوست دارم ولی کسی که این همه خرج میکند و هر شب شام میدهد حتما این پولها را بعدا میخواهد پس بگیرد چطور چرا حالا شام نمیدهد این کارها ابرویه شهرمان را میبرد
آخرین اخبار