فرزندان ذکور خانوارهای مددجو دارای یک فرزند پسر و سه فرزند دختر و خانوارهای که به دلایل فوت و طلاق فاقد سرپرست هستند می توانند از معافیت خدمت سربازی بهره مند شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۰۰ مددجوی مشمول تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۵ از خدمت مقدس سربازی معاف شدند، گفت: ۱۴۸ نفر از این مشمولین معاف شده در مناطق شهری و مابقی آنان در روستاهای استان ساکن بوده اند.

رحمتی پور با تاکید بر اینکه مشمولین معافیت از خدمت مقدس سربازی دارای شرایط خاصی بوده اند، افزود: فرزندان ذکور خانوارهای مددجو دارای یک فرزند پسر و سه فرزند دختر و خانوارهای که به دلایل فوت و طلاق فاقد سرپرست هستند می توانند از معافیت خدمت سربازی بهره مند شوند.

وی یادآور شد: همچنین ۳۷۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۵ به نزدیکترین محل سکونت خانواده خود منتقل شده اند.

وی افزود:  مددجویان مشمول خدمت مقدس سربازی بنابر تعامل کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه از انتقال و معافیت بهره مند می شوند همچنین مددجویان مشمول معافیت از کمک هزینه کمیته امداد جهت دریافت کارت معافیت بهره مند می شوند که در این راستا نیز ۳۵ مددجو از کمک هزینه مذکور برخوردار شده اند.

رحمتی پور تاکید کرد: انتقال و معافیت مددجویان در راستای رفع و کاهش مشکلات خانوارهای نیازمند آنان صورت می گیرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.