رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: تلاش مهدی حاتمی، پرورش اندام کرمانشاهی و تنها نماینده کشور در رقابت‌های حرفه‌ای کاندا برای راهیابی به مسابقه‌های مسترالمپیا است.

جدال مهدی حاتمی برای راهیابی به مستر المپیا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین شیروانی  اظهار داشت: رقابت‌های حرفه‌ای دسته دویست ودوازده پوند تورنتو پروشو در کاندا در حال بارگزاری است و تنها نماینده کشور نیز مهدی حاتمی، ورزشکار کرمانشاهی در آن حضور دارد.
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به حریفان حاتمی در این دوره از بازی‌ها، گفت: حاتمی با حریفانی از کشورهای جمهوری چک، آلمان و کره‌جنوبی در رقابت‌های حرفه‌ای کاندا رقابت کرد که در نهایت با اختلاف یک امتیاز چهارم شد.

وی ادامه داد: تنها نماینده کشور در این دوره از پیکارها با کسب مقام چهارم دو امتیاز را کسب کرده که در صورت فینالیست شدن در دور بعدی این پیکارها به مسابقه‌های جهانی مسترالمپیا راه می‌یابد.

شیروانی یادآور شد: مسترالمپیا عنوانی است که هرسال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام به برنده رقابت حرفه‌ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌المللی است، اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.