رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: گروهک های تکفیری با توجه به تنوع قومی و مذهبی در منطقه به دنبال برنامه های تفرقه آمیز هستند تا به اهداف نامشروع خود برسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی تمیزی رئیس سازمان قضایی سیستان وبلوچستان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران برای مشارکت عمومی و بومی سازی امنیت در این استان اضافه کرد: باید تمامی دستگاه‌ها در حوزه‌های مرتبط، بنا به مسئولیتی که دارند، وارد صحنه شوند. 
 
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در راستای برقرای امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان توفیقات خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: لیکن نباید از تهدیدات بالقوه غافل شد.
 
تمیزی با بیان اینکه دشمن همیشه منتظر کوچکترین غفلت است تا ضربه خود را بزند، تاکید کرد: تدابیر و برنامه‌های امنیتی باید مبتنی با تهدیدات، به روز بوده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متناسب با آن طراحی و اجرا شود.
 
 وی افزود: الحمدلله با اشراف اطلاعاتی خوبی که وجود دارد در خیلی از موارد توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
 
تمیزی با تأکید بر آموزش مستمر نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه گفت: تنها به آموزش‌های اولیه نباید بسنده شود، به طور مستمر و مدون آموزش‌های تئوری و نظامی تکرار شود تا نیروها دچار غفلت و روزمرگی نشوند چون تهدید از سوی دشمن همیشگی است.
 
وی افزود: آموزش و نظارت توأماً موجب ارتقاء توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح می‌شود.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: گروهک‌های تکفیری با توجه به تنوع قومی و مذهبی در منطقه به دنبال برنامه‌های تفرقه آمیز هستند تا به اهداف نامشروع خود برسند.
 
تمیزی گفت: تجهیز نیروها به سلاح و امکانات به روز و متناسب با مأموریت نیز ضروری است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار