شیراز؛

انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد

استاندار فارس گفت: انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد و از امنیت کامل برخوردار بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان همانند دیگر استان های کشور در نهایت صحت و سلامت برگزار شد و از امنیت کامل برخوردار بود، گفت: مردم استان فارس با مسئولیت شناسی و آگاهی زبانزد خود مشارکت بالایی در انتخابات داشتند.

افشانی افزود: حاکمیت قانون ملاک عمل دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این استان و کشور بوده است و آنچه که دنبال کرده و خواهیم کرد، حاکمیت قانون است.
 
وی ادامه داد: هیچ مساله ای را برای اداره صحیح جامعه بالاتر از حاکمیت قانون نمی دانیم و هیچ فردی نمی تواند انتظار داشته باشد که ما خلاف قانون عمل کنیم.

افشانی بیان کرد: افرادی که امروز درباره انتخابات مواردی را مطرح می کنند بدانند که راه قانون باز است و هر اعتراضی باید در مسیر قانون باشد و هر راهی به جز آن غیر قانونی است.

وی اظهار داشت: انتظار است که در اثنای طرح این مباحث، این کار بزرگی که مردم رقم زدند و انتخابات باشکوهی که در استان با صحت و سلامت برگزار کردیم به ناحق زیر سوال برده نشود چرا که این کار به نفع مردم و استان نیست.
 
افشانی افزود: اگر فردی به نتایج و روند برگزاری انتخابات اعتراضی دارد قانون مشخص کرده است که باید به کجا باید مراجعه کند و با فضا سازی هیچ رفتارغیر قانونی در استان انجام نمی شود.

وی گفت: اجازه دهیم شیرینی این کار بزرگ برای مردم استان فارس باقی بماند و از رهاورد آن در مسیر توسعه فارس و خدمت به مردم استان بهره گیریم.

استاندار فارس گفت: هم اینک همه باید از فضای انتخابات خارج شویم و وارد فضای خدمت شویم و مشکلات مردمی که ساعت ها در صف شعب اخذ رای حضور یافتند و تعداد زیادی که نتوانستد رای دهند را رفع کنیم و برای قدردانی از آنها تلاش کنیم.

افشانی ادامه داد: در روز جمعه 29 اردیبهشت امسال، مردم استان فارس همگام با دیگر هموطنان با احساس مسئولیت اجتماعی و درک درست از شرایط منطقه ای، ملی و بین المللی، کشور و نظام را مصونیت بخشیدند.
 
وی بیان کرد: هر فردی که رای داد و پای صندوق آمد برای ما عزیز است و انسان مسئولیت شناسی بوده که انقلاب، نظام و کشور را قبول داشته است.

افشانی اظهار کرد: این استان در بین همه استان های همطراز با یک فاصله خوبی هم به لحاظ میزان رای و هم به لحاظ میزان رایی که به شخص رئیس جهوری دادند و سیاست های دولت را تایید کردند بین تمام استان های بزرگ کشور مقام نخست را به خود اختصاص داد.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نخستین برندگان این انتخابات مردم بودند که با مسئولیت شناسی تمام آمدند و این حماسه جاویدان را آفریدندو انتخاباتی باشکوه را رقم زدند.
 
استاندار فارس تصریح کرد: پیروز بعدی انتخابات 96 مقام معظم رهبری بودند که به ویژه درمراحل متعدد راهنمایی هایی داشتند و از مردم خواستند که مشارکت حداکثری داشته باشند و توصیه های ایشان باعث شد که انتخابات در فضایی آرام برگزار شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار