سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: امسال باید وضعیت سیاه جامگان نسبت به سال های پیش تغییر کند.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره تمدید قرارداد خود با سیاه جامگان تصریح کرد: از آنجایی که قصد داشتم به فوتبال مشهد کمک کنم، قراردادم را با سیاه جامگان تمدید کردم. امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و از اعتبار فوتبال این شهر دفاع کنیم. امسال باید وضعیت سیاه جامگان نسبت به سال های پیش تغییر کند. قراردادم با سیاه جامگان رفاقتی است.

وی افزود: سیاه‌جامگان در 2 فصل اخیر وضعیت سختی داشته و اتقاقاتی رقم خورده که این تیم تا هفته پایانی در بیم و استرس سقوط به لیگ دسته اول به سر برده است. در لیگ هفدهم باید مانند دوران اوج ابومسلم نتیجه بگیریم.

میثاقیان درمورد اینکه چه بازیکنانی را مدنظر دارد، تصریح کرد: قرارداد بازیکنان موثر فصل گذشته سیاه جامگان تمدید می شود و همچنین باید بگویم بازیکنانی را جذب می کنیم که قراردادشان با تیم های قبلی به پایان رسیده باشد.

سرمربی سیاه جامگان درباره جذب بازیکنان خارجی و هم چنین بازیکنان پدیده مشهد تصریح کرد: موضوع مشخص این است که از پدیده بازیکن نمی گیریم اما باید بازیکنان خارجی جذب شوند که مانند گوران یرکوویچ کیفیت داشنه باشند و مثل موسی ترائوره در میانه های فصل تیم را رها نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ازاستقلال بگیر دیدی کولاک کردن خخخخ
آخرین اخبار