لرستان؛

‌برای آبادانی شهر خرم‌آباد یک میلی‌متر هم قدم پس نمی‌گذارم

منتخب شورای پنجم شهر خرم‌آباد گفت: از هیچ مانعی نمی‌ترسم و برای آبادانی و آبادی شهرمان حاضرم هزاران کیلومتر را پای پیاده طی کنم و در این مسیر یک میلی‌متر قدم پس نمی‌گذارم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رستمی نژاد در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان ، به لزوم آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت : یک ضرب المثل عربی می‌گوید آموزش در کودکی مانند نقشی است که روی سنگ حکاکی شود و زمان زیادی طول می‌کشد که از بین برود پس آموزش‌ها را باید در سنین پایین دنبال کرد.

وی صداقت و درستکاری را بهترین روش کار دانست و افزود: از هیچ مانعی نمی‌ترسم و حاضرم به خاطر سر بلند شدن مردم و همکارانم بسیار تلاش کنم تا چهره شهرمان زیبا شود.

منتخب شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه از مشاوران و اتاق فکر برای پیشبرد اهدافمان استفاده می‌کنیم افزود: حاضر با پاهای قطع شده برای آبادانی و آبادی شهرمان هزاران کیلومتر را پای پیاده طی کنم و در این مسیر یک میلی‌متر قدم پس نگذارم.

وی گفت: یک ضرب‌المثل می‌گوید نیاز نیست ما کتاب و کتابخانه‌ها را بسوزانیم باید کاری کنیم که فرصت کتاب خواندن را از مردم بگیریم پس ما باید فرصت را از کسانی که مافیا هستند و کالای مسموم خود را به مشتری عرضه می‌کند بگیریم.

رستمی‌نژاد با اشاره بر اینکه افراد خیر یا دولت باید مقتدرانه از فرزندانی که والدین آنها معتاد هستند حمایت کند، گفت: باید با آموزش تقاضا را برای استفاده از مواد مخدر کم کنیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
آفرین آقای رستمی ، محکم ایستادگی کن.