نتایج چهلمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در سه رشته تفسیر، نهج البلاغه و حفظ موضوعی اعلام شد.

اعلام نتایج مسابقات قرآن کریم در رشته معارف شهر شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید امیر عباس جلالی کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: چهلمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در خرداد ماه با حضور 700 نفر از سراسر استان فارس برگزار شد.
 
جلالی افزود: در این مسابقه در رشته تفسیر 30 نفر از خواهران موفق شدند تا به مرحله کشوری راه یابند.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات حد نصاب نمره ورود به مرحله استانی نمره 80 به بالا است که تمامی شرکت کنندگان در صورتیکه میزان نمره لازم را کسب نمودند می توانند به مرحله بالاتر راه یابند.
 
جلالی با بیان اینکه در رشته نهج البلاغه نیز تعداد 29 نفر شرکت کرده اند، بیان کرد: در این عنوان رشته تنها 13 نفر موفق به کسب نمره لازم شدند.
 
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در محل آستان مقدس سید علاء الدین حسین(ع) برگزار شد گفت: در این مسابقات تعداد 30 نفر در رشته حفظ موضوعی شرکت نمودند که از این تعداد بیست و سه نفر نمره بالای 80 را کسب کردند.
 
جلالی در خصوص نتایج این مسابقات در بخش برادران، اظهار داشت: در رشته تفسیر مسابقات معارف تعداد 10 نفر شرکت کننده، در رشته نهج البلاغه یک نفر و در رشته حفظ موضوعی سه نفر موفق به کسب نمره لازم شدند.
 
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان می توانند جهت مشاهده نتایج این آزمون به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس مراجعه کنند
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار